دور کننده جوندگان و موش ها (فیلم معرفی محصول)

دور کننده جوندگان و موش ها (فیلم معرفی محصول)

دور کننده الکتریکی جوندگان 

دستگاه دور کننده الکتریکی جوندگان

دورکننده آلتراسونیک جوندگان وینرتک دارای تاییدیه انستیتو پاستور ایران و گواهینامه ثبت اختراع می باشد.

وینرتک قابلیت محافظت کامل از مکانهایی مانند انبارها، نمایشگاه ها، بیمارستان ها، هتل ها، فروشگاه های مواد غذایی، تابلوهای برق و تاسیسات صنعتی، گلخانه ها و مراکز پرورش دام و طیور را در برابر جوندگان دارد.

 

به آسانی فقط در چهار مرحله جوندگان را بیرون برانید:
1. یک منطقه باز برای جانمایی دستگاه وینرتک معین کنید
2. دستگاه را به یک پریز برق متصل نمایید، دقت نمایید دستگاه را پشت مبلمان، قفسه و ... قرار ندهید
3. آسوده بنشینید و مزاحمت جوندگان را فراموش کنید
4. بیرون راندن جوندگان را برای همیشه به وینرتک بسپارید.

شماره های تماس جهت سفارش محصول :

جناب آقا مقدسی :       09127957134
جناب آقای عبدالهی :    09127696533
 تلفن ثابت :               02133300645

تجهیزات الکترونیکی دفع جوندگان وینرتک با استفاده از جدید ترین فناوری آلتراسونیک(فراصوت)، اصواتی را در فرکانس و شدت بالا، توسط فرستنده های فراصوت (این امواج بیشتر از 20 کیلوهرتز است که بالاتر از حد شنوایی انسان می باشد) منتشر می نمایند تا از فضای پیرامون ما در برابر جوندگان حفاظت کنند، این اصوات برای انسان بی ضرر و غیر قابل شنیدن هستند ولی برای جوندگان بسیار آزاردهنده و دردناک می باشند. این امواج بیش از 100 مرتبه در هر ثانیه نوسان میکنند و مانند یک چکش ضرباتی پی در پی به سیستم شنوایی و عصبی موش ها وارد می نمایند، همچنین دستگاه دفع جوندگان وینرتک طوری طراحی شده است که با انتشار امواج فراصوت در فرکانس ها و حجم های مختلف، و بصورت سیگنال های مرکب مانع از عادت کردن موش ها به این امواج در دراز مدت میشود. نتایج آزمایشات و تحقیقات بعمل آمده بیانگر این مطلب است که جوندگان(موش و رت) به محض قرار گرفتن در معرض امواج فراصوت محل را ترک می کنند، پیشرفته ترین، تمیز ترین و مهربانانه ترین روش مبارزه با موش استفاده از تجهیزات الکترونیکی دور کننده جوندگان وینرتک می باشد تا برخلاف روشهای قدیمی، محیطی امن برای شما و خانواده تان به دور از هرگونه استرس و آلودگی را فراهم آورد.

cache/resized/5859773d0680cd9f792d6c6bd3b86fcd.jpg

ولتاژ کار دستگاه :220ولت تکفاز

توان مصرفی :2.6 وات

شدت امواج فراصوت: 105 دسی بل

فرکانس: 32 کیلوهرتز تا 62 کیلوهرتز

وزن: 700 گرم

ابعاد: 5*15*20 سانتیمتر

تعداد فرستنده های فراصوت: 2 عدد

زاویه پوشش :270 درجه

فضای قابل پوشش: تا 100 متر مربع

برای جانمایی بهتر، دستگاه دفع جوندگان وینرتک دارای یک کابل برق 2 متری می باشد.

نحوه عملکرد:

دستگاه دفع موش وینرتک با ارسال امواج فراصوت محیطی آزاردهنده برای جوندگان به وجود می آورد که باعث استرس و ناراحتی جانور میگردد، که متعاقبا حیوان مجبور به ترک محیط می شود. امواج فراصوت (آلتراسونیک) بر روی مکانیزم شنیداری و عصبی موش ها اثر میگذارد، چنانچه جوندگان بیش از 3 یا 4 روز در معرض امواج فراصوت دستگاه دور کننده جوندگان وینرتک قرارگیرند، دچار ناراحتی و درد در سیستم شنوایی، تاثیر بر تغذیه، تحرک و اختلال در تولید مثل خواهند شد که در نهایت مجبور به ترک آن محل میشوند.

البته این امواج(فراصوت) بر خلاف امواج الکترومغناطیسی برای انسان و حیوانات خانگی نظیر سگ، گربه، ماهی و همچنین گیاهان کاملا بی ضرر بوده و هیچگونه عوارضی برای آنها به همراه نخواهد داشت.

امواج آلتراسونیک دستگاه فراصوت دفع جوندگان وینرتک، به مراتب از سموم و روش های مبارزه شیمیایی امن تر و نسبت به تله های کشنده مکانیکی و چسب موش مهربانانه تر هستند و همچنین بر خلاف روشهای دیگر شما را هیچ وقت با لاشه حیوان و فضای کثیف و ناخوشایند روبرو نخواهد کرد.

طریقه نصب:

دستگاه دور کننده جوندگان وینرتک را در نزدیک ترین محلی که علایم فعالیت موشها وجود دارد در ارتفاع 50 تا 120سانتی متری از سطح زمین روی دیوار نصب نمایید (توجه فرمایید، هرچه دستگاه در ارتفاع بالاتری قرار گیرد منطقه قابل پوشش توسط امواج بیشتر بوده و متعاقبا از شدت امواج نیز کاسته خواهد شد، بنابراین چنانچه به پوشش وسیعی نیاز ندارید برای نتیجه سریع تر می توانید دستگاه را تا ارتفاع 50 سانتی متری از سطح زمین نصب کنید) همچنین دستگاه را پشت اجسامی مانند قفسه، کمد، مبلمان و غیره قرار ندهید، توجه داشته باشید محیط اطراف دستگاه باز و بدون مانع باشد.

نظرات بازدیدکنندگان