نسل جدید کلید پریزها wifi

نسل جدید کلید پریزها wifi

کلید پریز هوشمند چیست و چه کاربردی دارد؟

در گذشته ایی نه چندان دور کلید وسیله ایی صرفا برای قطع یا وصل جریان برق بود. کلید ها به کمک  نیروی دست انسان شروع به کار می کردند و پریز متشکل از یک چهار چوب عایق بود که باعث اتصال سیم به جریان برق می شد.

اما اکنون یک کلید پریز هوشمند قابلیت جلوه و نور پردازی در زمان های مختلف دارد. شما می توانید توسط ریموت جلوه رنگی خاصی به میز شام خود دهید یا در زمان مطالعه میزان روشنایی لامپ اتاق خود را افزایش دهید. یک کلید پریز هوشمند قابلیت این را دارد که اتلاف برق را به حداقل برساند به این صورت که سنسور های هوشمند و حساس در زمان مشخصی فرمان روشنایی را می دهند.

از کاربرد های جالب کلید پریز هوشمند می توان به کنترل از راه دور اشاره کرد و شما می توانید در محل کار خود توسط تلفن همراه هوشمند خود دستور روشن شدن لامپ ها را بدهید. از ویژگی های شگفت انگیز کلید پریز هوشمند می توان به حرکت پرده های منزل بدون تماس دست اشاره کرد. کلید پریز های نوین علاوه بر ساختار هوشمند خود دارای بالاترین سطح ایمنی و بهداشت هستند. کلید پریز هوشمند با اتصال به امواج wifi این امکان را به شما خواهد داد تا در هنگام مسافرت از روشن و خاموش بودن وسائل برقی منزل خود اطمینان یابید. حتی شما این اجازه را خواهید داشت تا در مسافت های طولانی به منظور کاهش سرقت سیستم روشنایی خانه هوشمند خود را تغییر دهید.

سیستم هوشمند پریز ها این قابلیت را برای شما ایجاد می کند تا نامحدود امکان وصل سیم های مختلف را داشته باشید یا به بیان ساده تر می توان گفت که یک پریز هوشمند قابلیت سیم سیار شدن را نیز دارد. اگر سیستم برقی شما به صورت هوشمند باشد شما می توانید از ورود و خروج اعضای خانواده آگاه شوید. کلید پریز های هوشمند شما را بی نیاز از هر گونه محافظت برق می کند سنسور های هوشمند تعبیه شده در این پریز ها سبب محافظت از وسایل برقی شما می شود.

نظرات بازدیدکنندگان