انواع کارت حافظه PLC زیمنس (مقاله)

انواع کارت حافظه PLC زیمنس

کارت حافظه PLC زیمنس را از نمایندگی زیمنس با گواهینامه مبدا خریداری کنید! ابتدا برای تشخیص نوع کارت حافظه (Memory Card)زیمنس مقاله زیر را مطالعه کنید.

زیمنس آلمان در حال حاضر دو نوع کارت حافظه (Memory Card) را برای سری PLC S7 تولید می کند. نمایندگی زیمنس ایران تمامی مدل های کارت حافظه را موجود و با گواهینامه مبدا سفارش می پذیرد.

 

انواع کارت حافظه زیمنس :

  1. MC
    1. FLASH EPROM
    2. RAM

 MMC

    1. FLASH

 MEMORY

    1. WORK MEMORY CODE
    2. WORK MEMORY DATA

 کارت حافظه (Memory Card) نوع MC  :

همانطور که از دسته بندی مشخص می باشد شامل دو نوع FLASH EPROM و  RAMمی باشد. تفاوتی که بین این دو مدل میتوان مشاهده نمود در نوع ماندگاری اطلاعات می باشد. کارت حافظه زیمنس مدل RAM میزان ماندگاری ندارد و با عواملی چون قطع جریان برق داده های ذخیره شده از بین خواهند رفت. این درحالی می باشد که کارت حافظه زیمنس نوع Flash EPROM اطلاعات را تحت هر شرایطی محافظت می کنند.

 

کارت حافظه (Memory Card) نوع MMC  :

کارت حافظه MMC  از لحاظ ابعاد کوچکتر از نوع MC هستند و به همین علت مخفف کلمه Micro Memory Card می باشند. از نوع Flash  میباشند که هیچ گونه نگرانی بابت قطعی برق و هر عوامل که موجب عدم اتصال منبع تغذیه می شود را نخواهید داشت.

نکته: استفاده از کارت حافظه MC فقط در S7-400 اتوماسیون صنعتی زیمنس و مدل‌های قدیمی S7-300 امکان پذیر می باشد.

 

WORK MEMORY :

برای منتقل بخش های اجرایی برنامه ها به حافظه کاری CPU نیاز خواهید داشت. به عبارتی دیگر CPU عملیات پردازش را به عهده خواهند داشت.

در برخی از CPU‌ها از جمله S7-400 نمایندگی زیمنس ناحیه WORK MEMORY به دو دسته تقسیم بندی میکند:
: WORK MEMORY CODE  که در آن برنامه اجرایی قرار می‌گیرد.
: WORK MEMORY DATA اطلاعات نواحی PII و  PIQ و L STACK در آن قرار می‌گیرد.

 

فروش انواع کارت حافظه زیمنس در زیمنس ایران :

زیمنس ایران، تنها نمایندگی رسمی زیمنس آلمان در ایران فروش را به صورت اورجینال و با گارانتی ارائه می شود. برای ثبت سفارش با راه های ارتباطی تماس بگیرید. نمایندگی زیمنس ایران

دلتای ایرانی پی ال سی ایرانی  لوگو 8 ایرانی لوگو زیمنس لوگو 8 زیمنس کارت شبکه مد باس پکیج آموزشی لوگو پکیج آموزشی دلتا  نمایندگی atech سایت رسمی atech در ایران محصولات atech 

نظرات بازدیدکنندگان