محافظ برق cvp (محافظ برق )

محافظ برق cvp (محافظ برق )

     

معرفی محصول محافظ برق (CVP) را با چند سوال پیش میبریم.

محافظ برق (CVP)چیست ؟

برای چه باید محافظ برق (CVP)استفاده کنیم؟

اگر برق را به وسیله محافظ برق (CVP)کنترل نکنیم چه صدماتی به ما خواهد زد؟

آیا محافظ برق (CVP)نیاز به تنظیمات خاصی دارد؟

بهترین برند از محافظ برق (CVP)که در بازارموجود است چیست؟

jbh

jbh یک برند ازمحصولات برق صنعتی است. jbh سبدی از محصولات متنوعی را به کاربران معرفی میکند.

با شنیدن نام jbh ، اولین سوال این است ، jbh چیست ؟ در واقع jbh یک برند ایرانی (jbh)   است . که چند هدف را در شرکت خود دارد.اولین هدف جی بی اچ بررسی و شناخت نیاز بازار وآماده سازی محصولات جی بی اچ متناسب با نیازبازارایران  است. از اهداف دیگر جی بی اچ ایجاد یک محصول با کیفیت و با قیمت مناسب در بازار است.محصولات jbh از نظر کیفیت و قیمت همواره کاربران صنعت را متعجب میکند.و این یکی از اهداف jbh است.

کیفیت محصول JBH

اما باید بهتر به برند جی بی اچ نگاه کنیم علت این تفاوت چیست ؟ . باید بدانیم تیم فنی و فروش جی بی اچ  با بیش از 2 دهه تجربه در بازار صنعت برق ایران به خوبی نیاز بازار را درک میکنند و محصولات جی بی اچ  را همگام با صنعت انتخاب و تولید و آماده میکنند. اما محصولات jbh در چه قسمت هایی آماده شده اند. اولین محصول جی بی اچ در بازار چراغ سیگنال جی بی اچ  بوده است این محصول jbh در تنوع مختلف و رنگ بندی های متنوع به بازار معرفی گردید.که میتوان چراغ سیگنال ولتمتر جی بی اچ ، چراغ سیگنال آمپرمتر جی بی اچ ،چراغ سیگنال ترکیبی جی بی اچ  ،چراغ سیگنال فرکانس متر جی بی اچ  ،چراغ سیگنال ترمومترjbh، و همچنین تمامی محصولات جی بی اچ دارای 2 مدل گرد و مربعی هستند که جهت دریافت اطلاعات بیشتر از این محصولات jbh با ما در تماس باشید .

تفاوت jbh با سایر برندها

اما در زمینه ای دیگر از برق صنعتی برند جی بی اچ نگاهی ویژه به حفاظت برق تک فاز داشته است که میتوان محصول محافظ برق ولتاژ و جریان جی بی اچ را نام برد.محافظ برق جی بی اچ  یک محصول راهبردی است که دامنه ولتاژ و جریان را کنارل میند اما چه تفاوتی در این محصول جی بی اچ با سایر برندهای موجود در بازار است .جی بی اچ نگاهی فنی و حرفه ای به حفاظت برق دارد و تمامی پارامتر های حفاظت جی بی اچ توسط کاربرجی بی اچ قابل تنظیم است.برای مثال دامنه ولتاژ حفاظت در جی بی اچ  قابل تنظیم بین حد بالا وپایین است و کاربر جی بی اچ متناسب با نیاز وموقعیت جغرافیایی خود این پارامترها را درمحافظ برق جی بی اچ تنظیم میکند.همچنین کاربر جی بی اچ  جریان مصرفی محافظ jbh را نیز میتواند تنظیم کند لازم به ذکر است این تنظیم در jbh تا 63 آمپر است که یک از قابلیت های برجسته محافظ جی بی اچ میتوان نام برد که محافظ جی بی اچ را با رقیبان دیگر متمایز میکند

JBH چیست

در واقع جی بی اچ نقش یک بیمتال را نیز بازی خواهد کرد.اما ازدر نگاه دیگربه محافظ جی بی اچ این محصول جی بی اچ  ابعاد و اندازه کوچکی دارد و محافظ جی بی اچ را به راحتی میتوان در داخل جعبه تقسیم های خانگی جا داد و محافظ جی بی اچ را بر روی ریل سوار کرد.این نکته را از جی بی اچ به هدیه بگیرید با نصب محافظ جی بی اچ کلیه محصولات خانگی تحت پوشش حفاظت جی بی اچ هستند پس دیگر لازم نیست برای هر دستگاه یک محافظ قرار داد ، کافی است تنها این وظیفه را به یک محافظ جی بی اچ بدهید، جی بی اچ کلیه وسایل شما را حفاظت خواهد کرد.اما یک نکته از محافظ جی بی اچ  را باید اشاره کنیم این محصول از خانوادهجی بی اچ  قابلیت تحمل ولتاژ تا 500 ولت را دارد و با قابلیت نمایش و حفاظت کامل جی بی اچ  را از رقیبان متمایز میسازد.

محافظ برق JBH

اما باید یک نکته مهم دیگر از محافظ جی بی اچ  را نیز اشاره کنم ، جی بی اچ  تمامی وسایل را در مقابل 2 فاز شدن حفاظت میکند .شاید بپرسید 2 فاز شدن چیست ؟ اما به علت فنی بودن این مبحث از باز کردن این قسمت خود داری میکنیم.تنها کافی است بگویم که جی بی اچ    باعث میشود که دیگر با خرابی وسایل برقی که از برق شهری صدمه میدیدند خداحافظی کنید.پس jbh کاملا بازار را میشناسد و فقط کافی است به جی بی اچ   اعتماد کنید. اما محصولات جی بی اچ  به اتمام نرسیده است، با ما در بررسی محصولات جی بی اچ   همراه باشید.در این بخش میخواهیم کنتاکتور تک فاز jbh را معرفی کنم ، بسیاری از مصرف کننده های امروزی به علت نبودن کنتاکتورجی بی اچ  در بازار غالبا از کنتاکتور سه فاز بهره میبرند که در مقایسه با کنتاکتور جی بی اچ  قیمت بالاتر و ابعاد بزرگتری را دارا بوده است.اما کنتاکتور تک فاز jbh با دارا بودن 2 کنتاکت 25 آمپر و با تحمل 50 آمپر مصرفی میتواند یک انتخاب خوب در محصولات جی بی اچ  برای مصارف تک فاز باشد.اما از خصوصیات دیگر کنتاکتور جی بی اچ  کوچک بودن ابعاد این کنتاکتور است که جی بی اچ  را به یک محصول بی رقیب تبدیل کرده است. این کنتاکتورجی بی اچ  با قیمتی بسیار عالی و کیفیت ساخت بالا در ابتدای ورود جی بی اچ  به بازار بسیار محبوب واقع شد.و بیش از 7000 قطعه از کنتاکتورجی بی اچ  در روز های اول به فروش رفت که فیدبک محصولات جی بی اچ  نشان از یک محصول با کیفیت را میداد.اما این محصول جی بی اچ  نیاز بازار را تکمیل نمیکرد نیاز به یک کنتاکتور تک فاز بود که با کلید دستی نیز کاربر بتواند فرمان قطع و وصل را صادر کند.جی بی اچ  برای این موضوع هم راه حل داشت و کنتاکتور تک فازجی بی اچ  با قابلیت قطع و وصل کلید را رونمایی کرد،تا نیاز کابران را مرتفع سازد.اما جی بی اچ  یک نگاه نیز به صنعت ساختمانی نیزدارد.جایی که نیاز به قطع و وصل جریان های اهمی و موتوری است،جایی که صدای قطع و وصل کاربران را آزار میدهد، فضایی که گرد خاک نیز موجب خرابی سیستم میشود ،جی بی اچ  یک راه حل ویژه مطرح میکند کنتاکتور 4 پل jbh این کنتاکتور با دارا بودن 4 پل بر روی خود، جی بی اچ را متمایز میسازد و با قطع نول جی بی اچ را به یک محصول حرفه ای تبدیل کرده است این محصول jbh با دارا بودن 4 کنتاکت 63 آمپر انتخاب مناسبی در مصارف ساختمانی ، ماینر و صنعت میباشد.کنتاکتور 4 پل جی بی اچ میتواند راه انداز موتوری نیز باشد و تا 30 آمپر مصرف موتوری نیز پشتیبانی نماید که نشان از یک محصول حرفه ای در سبد جی بی اچ  است.

محصولی که به علت دارا بودن یک فضای بسته jbh را به یک محصول کم صدا تبدیل کرده است و همچنین فضای بسته کنتاکتور 4 پل جی بی اچ آن را در برابر خاک و رطوبت ایمن ساخته است. از ویژگی های دیگر کنتاکتور جی بی اچ  میتوان به قیمت بسیار ایده عال jbh نیز اشاره کرد،جایی که کابران باید کیفیت بالا و قیمت مناسب جی بی اچ  را لمس کنند.اما محصولات جی بی اچ  به پایان نرسیده است محصولات جی بی اچ  نگاهی نیز به بخش کنترل رطوبت و دما نیز دارد. در سبد محصولات جی بی اچ ، علاوه بر محصولات معرفی شده جی بی اچ  کنترلر های دما و رطوبت jbh نیز موجود است.محصولاتی از جی بی اچ  که با هدف کمک به بازار اتوماسیون صنعتی عرضه شده اند.محصولاتی در سبد jbh  با قابلیت کاربری بالا وقیمت های باور نکردنی.دراین بخش 3 محصول از سبد جی بی اچ  را معرفی میکنیم. ابتدا کنترلر دمای jbh،محصولی با قابلیت کولینگ و هیتینگ و 2 کنتاکت خروجی ، محصولی از jbh که با دارا بودن سنسور کنترلی و صفحه نمایشگر و قیمتی باور نکردنی خود را به خوبی در سبد جی بی اچ پرنگ نشان داد و به سرعت مورد استقبال کاربران جی بی اچ  قرار گرفت.اما این انتهای سبد جی بی اچ  نبود و کنترلر دما و رطوبت نیز محصولی دیگر از جی بی اچ  بود کهبه بازار معرفی شد. این محصول خصویات خوبی را در بین رقیبانجی بی اچ  دارا بود که مانند محصولات دیگر استقبال چشمگیری داشت.طریقه تنظیمات و اطلاعات فنی این کنترلرهای دما و رطوبت جی بی اچ  را درسایت میتوانید بررسی کنید.

نظرات بازدیدکنندگان