پی ال سی ایرانی ATECH

پی ال سی ایرانی ATECH

پی ال سی ایرانی ATECH 

پی ال سی ایرانی ایتک

پی ال سی ایرانیATECH که یک محصول بومی و ایرانی است مشابه 2 مدل پی ال سی تولید شده است .

پی ال سی ایتک   دوتیپ محصول را در سبد خود جای داده است

اولین محصول پی ال سی ایرانی ایتک  مشابه لوگو زیمنس آلمان میباشد و این محصول با نرم افزار لوگو زیمنس ورژن 8.2 پروگرام میشود و با نمونه خارجی خود هیچ گونه تفاوتی ندارد. و میتوان برنامه های قبل که بر روی لوگو زیمنس آلمانی پروگرام شده است را بر روی پی ال سی  atech  پروگرام کرد و در پروژه های صنعتی از آن بهره برد.اما  پی ال سی  atech محصول کاربردی دیگری نیز دارد.

 پی ال سی  atech مدل دلتا که با نام پی ال سی  atech  نیز شناخته میشود.  پی ال سی  atech  مدل دلتا توانایی دارد با نرم دلتا تایوان ارتباط گرفته و همان برنامه ها را بر روی سخت افزار ایرانی(پی ال سی ایرانی ایتک) پروگرام کند.با این تفاوت که شما یک محصول ایرانی با کیفیت با نام پی ال سی ایرانی ایتک استفاده کرده اید و همچنین فقط سی درصد قیمت مشابه خارجی را برای خریدپی ال سی ایرانی ایتک پرداخت کرده اید و یک آموزش دلتا نیز بر روی  پی ال سی  atech  به هدیه گرفته اید و همچنین از خدمات پس از فروش  پی ال سی  atech  بهره برده اید.

پی ال سی ایرانی ایتک میتواند 90 ورودی و 90 خروجی را پشتیبانی نماید که موجب میشود  در صنعت ایران محبوب واقع گردد.همچنین  میتواند پالس های ورودی با فرکانس 50 کیلو هرتز را بررسی کند که از نقاط قوت پی ال سی ایرانی ایتک میباشد.قابل ذکر است که  توانایی پشتیبانی از شبکه مدباس را داراست و میتواند با تمامی محصولات دیگر شبکه کند.قابل به ذکر است که  دارای پورت 232 نیز میباشد که پی ال سی ایرانی ایتک را به نمایشگر اچ ام ای متصل میسازد. همچنین در کارتهای کمکی نیز دارای ماژول های دما و آنالوگ میباشد که قدرت را افزایش میدهد و موجب میشود که محبوبیت خاصی پی ال سی ایرانی ایتک در بازار به دست بیاورد. همچنین باید گفت پی ال سی ایرانی ایتک یک قدم از مشابه های خارجی پییش تر رفته است و پی ال سی ایرانی ایتک مجهز به آپدیت از راه دور شده است این امر پی ال سی ایرانی ایتک متمایز کرده است و کاربر در هر نقطه از دنیا تنها کافیست به اینترنت دسترسی داشته باشد و  پی ال سی  atech را به جدیدترین ورژن تبدیل نماید.

اگر بخواهیم از خصوصیات  پی ال سی  atech باید اشاره داشت که خروجی این محصولات رله و ترانزیستور است و در  از رله های 10 آمپری بهره گرفته شده است و همچنین مدل ترانزیستوری آن نیز در جهت بهره گرفتن از خروجی سرعت بالا برای راه اندازی سروو موتور در پی ال سی ایرانی ایتک در نظر گرفته شده است اما باید از پایداری  پی ال سی  atech در مقابله با نویز در مقایسه با رقیبان اشاره داشت  پی ال سی  atech  متناسب با بازار هدف ایران طراحی شده و در مقابله با نویز نسب به رقیبان خارجی بسیار پایدار تر بوده و این یکی از ویژگی های پ پی ال سی  atech میباشد.

امید است تمام تلاش تیم ما در زمینه تولید این محصول مفید واقع شده باشد و  بتواند نیاز کشور در بخش صنعت را مرتفع سازد.

نام  پی ال سی  atech را به خاطر بسپارید.

 

 

 

 

 

نظرات بازدیدکنندگان